PSG don sign Brazil football star, Neymar from Barcelona, go payam £782,000 a week



Paris Saint-Germain (PSG), don sign everi everi wey concern  Brazil football star, Neymar from Barcelona as dem break world record fee wey be €222m (£198m).

Image result wey dey for naymar

Neymar don sign five-year deal with the French big shoe dem, where dem go payam €45m (£40.7m) a year – €865,000 (£782,000) a week – before tax.

Read wetin im yarn below..

‘I am extremely happy to join Paris Saint-Germain,’  Neymar yarn after signing im contract. ‘Since I arrived in Europe, the club has always been one of the most competitive and most ambitious.’

‘From today, I will do everything I can to help my new teamates, to open up new horizons for my club and to bring happiness to its millions of supporters around the world.’

Previous
Next Post »

Featured Video