Tonto Dikeh disown Churchill Olakunle as the papa of her pikin, as she dress like man for her pikin father's Day cerere for school.



Hmmm, Tonto Dikeh don carry another matter put for ground, wetin you think, na another war between her and Churchill?


The actress share picture of herself wey dress like man, for her pikin school fathers day cerere.

E be like say, she done pursue Churchill as the real papa of the pikin, as she dress like papa.
Tori say her husband Churchill never use eye see the pikin since their married gbege.

Read wetin she post for Instagram

“JUICY MAN’s(KINGY) School father’s day celebration today.. I Showed Up For my Son.. #PROUD MOTHER #KINGTONTO #KINGY #CHAMPIONS #I AM BLESSED #I AM A WOMAN,I AM STRONG,I AM BLACK AND I AM PROUD OF THESE..”




Previous
Next Post »

Featured Video