See the woman wey ready to Die to get world largest Hips.



Na wah oo, one woman, don ready to do anything to mek sure say, she break world record of biggest hips, after all the warning say she fit die anytime, but she no care.


As he be, Bobbi-Jo Westley, dey four inches before she reach Mikel Ruffinelli, wey hold the record and get hip wey measure 99 inches apart.

But even as dem tell her mek she reduce her weigh, the 42-year-old still maintain her stand say  “she want mek dem remember her for something”.

As the matter dey go,Her hips don already give her plenty followers, with plenty fans from around the globe, wey dey buy and sell her pictures online.


Read wetin Bobbi wey dey stay with her husband inside New York yarn below.

“My hips are what makes me unique. It’s what makes me ‘me’.”

“I understand that I’m putting myself at risk by trying to get the world’s biggest hips.

“I am worried about my health sometimes because of my size – I know that it is not healthy.

“My doctor asked me if I had ever considered gastric bypass and I do have a fear of dying.

“But it’s just something that I have to do and I take it one day at a time.

“I want to be remembered for something, and I think having the world’s biggest hips is what I was meant to be remembered for.”







Previous
Next Post »

Featured Video