''My name na Peter The Rock, you hit me, you die, I hit you, you die" Ayo Fayose aka peter the rock yarn.



Ekiti state governor, wey be Ayo Fayose aka Peter the rock, enter  AIT yesterday, where im for yarn say, people wey hit am, die, and people wey im hit, die.

Image result wey dey for Ayo Fayose

As he be, Ayo Fayose yarn this one, after APC members attack am, for im state.

Fayose, still yarn say, im no get any plan to be Naija presido, but if im turn presido, im go do beta pass APC.

Read wetin Fayose yarn below..

"My name is Peter The Rock, you hit me, you die, I hit you, you die. They will meet me in Ekiti, they should forget about hijacking Ekiti, the power of the people is greater than those of us in power. 
The people are on my side"

 "I don't have ambition to be president but I can be president of Nigeria and I will perform better than they are doing"

Previous
Next Post »

Featured Video