Naija Footballer Break Guinness world record as im Cycle 64miles with ball ontop im head.



One Nigerian Footballer wey name na Harrison Chinedu nayim break Guinness World Record as im cycle 64 miles with ball ontop im head.


Harrison Chinedu wey be local Footballer wear the Super Eagle jersey, ride Bicycle with ball ontop im head, from beach to National Stadium, Surulere. while im fans, dey sing song to ginger im spirit.

Chinedu yarn say, im don try to do this for March this year, but im fail as im reach 30miles.

Read wetin im Talk

 “My biggest motivation was that I believe in showcasing my God-given talent. I know I have the skill and I want to show the world what I can do. This one is a record created by me and I am happy that I have done my own side. And it's left for the Guinness World Records to ratify it and bring back results."



Previous
Next Post »

Featured Video